امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه 18 آذر 1395
خانه » مقالات مدیریت » دانلود مقاله علم مدیریت

اطلاعیه سایت

با سلام و احترام خدمت شما بازدیدکنندگان

لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید :

  • عزیزانی که به هر دلیل موفق به دریافت و یا دانلود فایل مورد نظرشان نشده اند (می توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما مشکل خود را اطلاع داده تا مشکل آن ها برطرف گردد)
  • به اطلاع شما عزیزان می رسانیم با توجه به اینکه شبکه شاپرک اقدام به تهیه پروتکل امنیتی لایه باز کرده است و این شرکت نیز هم اکنون از نسخه 39 و نسخه های پایین تر مرورگر های گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس پشتیبانی نمی کند، بنابراین الزامی است که برای پرداخت وجه مرورگر شما به روز شده باشد و از آخرین نسخه مرورگرتان استفاده کنید.

عدم آپدیت (به روز بودن) مرورگر باعث می شود، به جای صفحه درگاه بانک، خطای عدم تایید خرید را مشاهده نمایید.

راه حل : با آپدیت نمودن مرورگرتان، می توانید از بروز تراکنش های ناموفق پیشگیری کنید و خریدتان بدون مشکل انجام می شود.

دانلود مقاله علم مدیریت

دانلود مقاله علم مدیریت با 107 صفحه و فرمت اجرایی در قالب فایل PDf

مدیریت در نظر ما تعاری زیادی و همین طور کاربردهای گوناگونی دارد. مثلاً به نظر شما چه کسی خانواده و خانه را مدیریت می کند؟ جواب آن است که معمولاً پدر نقش مدیر یک خانواده را بر عهده دارد، البته مادر هم می تواند این وظیفه را بر عهده داشته باشد. در یک مدرسه و یا مکان تحصیلی چه کسی می تواند مدیریت آن جا را بر عهده بگیرد؟ و یا یک کارخانه و یک شرکت را چه کسی می تواند مدیریت کند؟ جوابی که ما برای این سئوال ها داریم این است که معمولاً کسانی که تجربه کافی در مورد کار مورد نظر و یا علم و تخصص در مورد کاری که می خواهند انجام دهند می توانند مدیریت آن مدرسه، ارگان، سازمان و یا شرکت را بر عهده بگیرد و اگر غیر از این باشد، مثلاً کسی که فقط سرمایه دارد و می خواهد با سرمایه اش یک کار را راه اندازی کند مطمئناً بدون تجربه لازم و یا علم و تخصص درباره کاری که می خواهد انجام دهد نداشته باشد با مشکل و یا حتی شکست روبرو می شود. بنابراین به هر کسی نمی تواند مدیر گفت و یا خود دست به مدیریت یک کار بزنیم. در همین رابطه مقاله ای کامل و جامع در مورد مدیریت می خواهیم در این پست از سایت دانلود مقاله در اختیارتان بگذاریم که به نظر بنده خیلی به دردتان می خورد و با مطالعه این مقاله می توانید تعریف مدیریت، مدیر کیست؟، انواع مدیریت، تکنیک های مدیریت و … را یاد بگیرید.

آشنایی با علم و هنر مدیریت

مدیریت سرمایه گذاری است مثل: هدف آن برای دریافت بیشتر از منابع است، بیشترین ارزش اضافه کردن و یا دریافت بهترین بازگشت است. مدیریت را می توان این طور تعریف کرد: دستیابی به اهداف که در راه باعث می شود از تمام منابع بهترین استفاده شود.

این تعریف خود مدیریت را پوشش می دهد و همچنین عامل مردم، که بعنوان یک مدیر شناخته می شود. شما خود و تمام منابع دیگر مدیریت را به منظور انجام یک کار خوب در اختیار خود دارید. قدرت تصمیم گیری جریان از رهبری، یک عمل نفوذی است. تلاش رهبر برای تاثیر گذاری روی پیروان خود است. همه تصمیمات اتخاذ شده توسط مدیران اقدامات مدیریتی است.

مفهوم مدیریت

ما نیاز به درک معنای مدیریت به منظور دانستن آنچه که مهارت های مدیریتی به منظور توسعه است را باید بدانیم. فکر می کنم آن چیزی است که بدان معنی است که یک سرمایه گذار – کسی که با پول برای سرمایه گذاری تمایل به بهترین شدن دارد.

به طور مشابه، مدیران منابع خود را در اختیار سرمایه گذاری ، افراد، مواد و بودجه، علاوه بر زمان و انرژی خود را دارند. مدیران هوشمند با دقت به طور منظم در مورد این که چگونه می توانند بهترین بازده از این منابع را داشته باشند فکر می کنند.

از آنجا که تفکر مهم ترین کار ما در امروز شناخته شده است، مدیران باید به منظور جلب راه حل های جدید از مردم سوالات تحریک پذیر بپرسند ، که برای به دست آوردن جواب آن ها باید با سیاست و ذهن خود جواب بدهند.

بدیهی است که آنها زود تصمیم گیری می کنند و آن را عملی می کنند، اما مدیران ناکارآمد بیش از حد تفکر می کنند، از این رو در نهایت، احتمال بازگشت تمام منابع در اختیار خود داشتند کم است. در نتیجه آن ها به عنوان سرمایه گذاران فقیر شناخته می شوند.

می دانیم که هیئت مدیران موثر به اندازه کافی در دانش محور جهان امروز مدیریت می کنند زیاد نیستند. مدیران هوشمند با پرسیدن انواع سوالات که مردم را تحریک به فکر می کند.

مدیران ماهر می دانند که چگونه می توانید بهترین نتیجه را از مردم با پرسیدن سوالات درست از آنها و طرز فکر آنان به آن چیزی که می خواهند برسند و عملی کنند.

مدیریت برای قرن 21 باید به روز رسانی شود. به آن نیاز دارند افکار منفی مکانیکی خود را دور بریزند و کنترل کننده قوی و وظیفه گرا باشند.

مدیریت کارکنان

مدیریت کارکنان

چه تفاوتی بین مدیران و رهبران است؟

فرایند نوشتن، تجزیه و تحلیل، بافندگی، پخت و پز از ابزار است که هر کس می تواند از آن استفاده کند. مدیران با استفاده از همان ابزار که کارکنان استفاده می کنند می توانند مدیریت کنند. آنها فقط باید برای مدیریت منابع بیشتری داشته باشند.

رهبر از طریق نفوذ کار می کند ، در حالی که مدیریت کار را از طریق تصمیمات انجام می دهد.

در این دیدگاه، تمام کلیشه های قدیمی را در مورد مدیریت اشتباه هستند. نگرش منفی ما نسبت به مدیریت پس از موفقیت کسب و کار ژاپنی در غرب به وجود آمد.

ما نمی توانیم بدون مدیریت خوب زندگی کنیم. هیچ چیز را بی آنکه انجام دهیم عملی شود. شما چگونه می توانید بهترین استفاده را از زمان در زندگی خود کنید؟

تکنیک های مدیریت

مدیریت توسعه کارکنان به معنای ایجاد یک نیروی کاری موثر قبل از اینکه شما حتی آنها را استخدام کنید.ایجاد یک شرح جامع برای هر موقعیت که شما قصد دارید در آن شغل استخدام کنید، و سپس قرار دادن یک سیستم نظارت در محل که اجازه می دهد تا شما به مسیر توسعه و پیشرفت کارکنان راقب شوید. استفاده از بررسی سالانه عملکرد به عنوان ابزاری برای ایجاد روابط کاری قوی تر بین مدیریت و کارکنان ، و برای هدایت توسعه کارکنان است. سیستم مدیریت خود را نیز باید شامل جلسات هفتگی با کارکنان فردی و وادار به بحث در مورد پیشرفت خود و ارائه کمک از آن های برای توسعه کار خود کامل کنید.

نقش مهم تیم مدیریت ایجاد رشد در شرکت است. رشد را می توان با افزایش در درآمد، جمعیت کارمند، تعدادی از مکان و یا یک محل اصلی بزرگتر، و یا ترکیبی از این سه مشخصه نام برد. با توجه به منابع کسب و کار آنلاین همه کسب و کار ها، تیم مدیریت باید به پیش بینی رشد شرکت و پس از آن اقدامات را برای رشد بیشتر در فضای کسب و کار آنلاین انجام دهد. تکنیک های مدیریت مانند ارزیابی رقابت، به دنبال داده های تاریخی در خرید و فروش در بازارهای هدف مختلف ، پیش بینی تغییرات در بازارهای هدف و مقایسه منابع در دسترس به منابع مورد نیاز همه به رشد مدیریت و توسعه شرکت کمک می کنند.

RIAL 20,000 – خرید

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز