حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه 18 آذر 1395
خانه » مقالات مدیریت » دانلود مقاله در مورد بسته بندی کالا ها

اطلاعیه سایت

با سلام و احترام خدمت شما بازدیدکنندگان

لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید :

  • عزیزانی که به هر دلیل موفق به دریافت و یا دانلود فایل مورد نظرشان نشده اند (می توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما مشکل خود را اطلاع داده تا مشکل آن ها برطرف گردد)
  • به اطلاع شما عزیزان می رسانیم با توجه به اینکه شبکه شاپرک اقدام به تهیه پروتکل امنیتی لایه باز کرده است و این شرکت نیز هم اکنون از نسخه 39 و نسخه های پایین تر مرورگر های گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس پشتیبانی نمی کند، بنابراین الزامی است که برای پرداخت وجه مرورگر شما به روز شده باشد و از آخرین نسخه مرورگرتان استفاده کنید.

عدم آپدیت (به روز بودن) مرورگر باعث می شود، به جای صفحه درگاه بانک، خطای عدم تایید خرید را مشاهده نمایید.

راه حل : با آپدیت نمودن مرورگرتان، می توانید از بروز تراکنش های ناموفق پیشگیری کنید و خریدتان بدون مشکل انجام می شود.

دانلود مقاله در مورد بسته بندی کالا ها

دانلود مقاله در مورد بسته بندی کالا ها از سری مقالات مدیریت با 96 صفحه و فرمت اجرایی word

از گذشته های دور مردم از بسته بندی «Packing» برای محافظت کردن از کالاهای و محصولات خود استفاده می کردند. در دنیای امروز نیز بسته بندی نقش مهمی را ایفا می کند و می توان گفت که همه ی محصولات بسته بندی های مخصوصی دارند. یکی از مواردی که برای جذب بیشتر مشتری مهم است، نحوه ی طراحی بسته بندی ها است. ظاهر و زیبایی بسته بندی می تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و باعث جذب آن ها شود.

به همین منظور یک مقاله جامع و کامل درباره بسته بندی محصولات برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع گردد. مطالب مهمی که در این مقاله آمده است به صورت زیر می باشد :

  • در ابتدا شما به طور کامل با مفهوم بسته بندی و سپس تاریخچه آن آشنا می شوید.
  • سپس به انواع و روش های بسته بندی محصولات اشاره شده است.
  • در ادامه ویژگی های یک بسته بندی خوب برای شما شرح داده شده است.
  • نقش بسته بندی در صادرات یکی دیگر از موضوعاتی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است.
  • و چندین مبحث دیگر که خارج و از وقت و حوصله است … .

نحوه بسته بندی محصولات و کالا ها

مفهوم بسته بندی

بسته بندی به عنوان حفاظی عمل می کند که باعث می شود محصول از زمانی که تولید می شود تا وقتی که مورد استفاده قرار می گیرد صدمه نبیند. می توان گفت که از آن به نوعی هویت و شخصیت یک کالا را نشان می دهد و مشتریان از روی آن هر کالا می توانند آن کالا را بشناسند. تولید کنندگان هر محصول به وسیله ی آن می توانند پیام خود را به مشتریان شان انتقال بدهند.

گرافیک در بسته بندی

نقش هایی که امروزه بسته بندی ایفا می کند بسیار زیاد و پیچیده است. تولید کنندگان می توانند به وسیله ی استفاده از آن مشخصات کالای خود را بیان کنند و آن را معرفی نمایند همچنین می توانند مارک محصول خود را به مشتری نشان دهند. می توان با ایجاد بسته بندی های متنوع و چشم نواز، انگیزه خرید را در مشتریان بالا برد. محصولات را می توان به راحتی باز کرد و اگر جعبه محصولی از قبل باز باشد می توان فهمید که دست خورده است. بر خلاف گذشته که بسته بندی فقط برای حفاظت کالا کاربرد داشت اما می بینیم که امروزه کاربردهای گوناگون و مهمی در ارائه محصولات دارد.

تحقیق درباره بسته بندی محصولات

تحقیق درباره بسته بندی محصولات

تأثیر رنگ در بسته بندی

نقش رنگ در بسته بندی بسیار مهم است. در ابتدای عرضه ی یک محصول به بازار می توان رنگ را به عنوان بخشی از شخصیت آن محصول در نظر گرفت. پس از گذشت زمان این رنگ برای مشتری تکراری می شود به طوری که بعد از مشاهده ی رنگ به سرعت می تواند محصول را شناسایی کند. وقتی مشتری یک محصول را می بیند اولین چیزی که از آن درک می کند رنگ آن است و رنگ می توان یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری باشد.

تأثیر نماد ها در بسته بندی

در هر فرهنگ و هر جامعه ای نمادهایی وجود دارند که معمولا آن ها را به وسیله رنگ ها، عددها و شکل های خاصی نشان می دهند. بعضی از تولید کنندگان در بسته بندی کالاهای خود از نمادهای خاصی که مربوط به فرهنگ خودشان است استفاده می کنند و محصولات را به کشورهای دیگر صادر می کنند و نمی دانند که همین امر باعث شکست آن ها می شود. در هر فرهنگی رنگ ها نمادی خاص دارند و در استفاده از این رنگ ها باید به فرهنگ آن کشور توجه داشت.

طراحی بسته بندی

برای این که بتوانیم مشتریان زیادی جذب کنیم و یک محصول پرفروش داشته باشیم باید با هنرمندان همکاری داشته باشیم زیرا طرح های زیبا در بسته بندی ها عامل مهمی در کشیدن و جذب خریداران به سوی خود است. طرح روی آن ها باید با نوع آن محصول سازگاری داشته باشد. در طراحی باید این نکته را در نظر گرفت که مشتریان این محصول از چه رده ی سنی هستند مثلا نوع طراحی برای محصولات کودکان باید بسیار شاد باشد.

RIAL 40,000 – خرید
اشتراک گذاری مطلب

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. ممنون از اطااعات شما خوشحال مى شوم اگر اطلاعات جدىد را براىمن بنوىسىد

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز