آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه 16 آذر 1395
خانه » مقالات مدیریت » دانلود مقاله در مورد بازاریابی در صادرات

اطلاعیه سایت

با سلام و احترام خدمت شما بازدیدکنندگان

لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید :

  • عزیزانی که به هر دلیل موفق به دریافت و یا دانلود فایل مورد نظرشان نشده اند (می توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما مشکل خود را اطلاع داده تا مشکل آن ها برطرف گردد)
  • به اطلاع شما عزیزان می رسانیم با توجه به اینکه شبکه شاپرک اقدام به تهیه پروتکل امنیتی لایه باز کرده است و این شرکت نیز هم اکنون از نسخه 39 و نسخه های پایین تر مرورگر های گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس پشتیبانی نمی کند، بنابراین الزامی است که برای پرداخت وجه مرورگر شما به روز شده باشد و از آخرین نسخه مرورگرتان استفاده کنید.

عدم آپدیت (به روز بودن) مرورگر باعث می شود، به جای صفحه درگاه بانک، خطای عدم تایید خرید را مشاهده نمایید.

راه حل : با آپدیت نمودن مرورگرتان، می توانید از بروز تراکنش های ناموفق پیشگیری کنید و خریدتان بدون مشکل انجام می شود.

دانلود مقاله در مورد بازاریابی در صادرات

دانلود مقاله در مورد بازاریابی در صادرات از سری مقالات مدیریت با 58 صفحه و فرمت اجرایی Word

مقاله بازاریابی در صادرات که قرار است در این پست از سایت دانلود مقاله را دریافت نمایید در 3 فصل نوشته شده است که فصل سوم این مقاله از 6 بخش تشکیل شده است که در زیر عناوین هر یک از فصل ها و بخش ها را می نویسیم :

  • فصل اول در مورد صادرات توضیحات کاملی داده است.
  • در فصل دوم شما با بازاریابی بیشتر آشنا می شوید و مطالبی را فرا می گیرید.
  • در سومین فصل از این مقاله به موضوع بازاریابی در صادرات پرداخته شده است.
  • در اولین بخش از فصل سوم اهمیت بازاریابی در صادرات مورد بررسی قرار گرفته است.
  • دومین بخش نقش بازاریابی در توسعه صادرات نام دارد و درباره آن مطالبی بیان شده است.
  • عناصر بازاریابی در صادرات موضوع بخش 3 از فصل سوم این مقاله نام دارد.
  • عنوان بخش چهارم دلایل خرید از کشورهای خارجی است که چندین خط پیرامون آن نوشته شده است.
  • همچنین ساختن تصویری از یک بازار را می توان در بخش پنجم این مقاله را مطالعه کرد.
  • و در آخرین بخش از این مقاله به موضوع ارائه طرح بازاریابی در صادرات پرداخته شده است.

نقش بازاریابی در صادرات

اگر ما بخواهیم وارد بازارهای خارجی شویم، بهترین و ساده ترین راه برای این کار صادرات است. بعضی از شرکت ها زیاد در صادرات فعال نیستند و فقط مازاد و باقیماده ی محصولات خود را صادر می کنند اما بعضی دیگر در این زمینه فعال هستند به هر صورت در هر دوی این شرکت ها محصولاتشان در کشور خودشان تولید می شود. برای اینکه ما بتوانیم کشورهای هدف خود برای صادرات را بشناسیم نیاز به بازاریابی داریم. بازاریابی این امکان را به ما می دهد که بتوانیم محصولات خود را به کشورهای هدف معرفی کنیم و اعتماد آن ها را جلب نماییم.

این مسئله زمانی که کشور هدف از ما بسیار دور است پیچیده تر و سخت تر می شود زیرا ما اطلاعاتی از اینکه ایا آن کشور با محصول ما آشنا است یا نیست را در اختیار نداریم. در این گونه مواقع است که نقش بازاریابی بسیار حساس تر می شود.

دانلود مقاله در مورد بازاریابی در صادرات

دانلود مقاله در مورد بازاریابی در صادرات

برای پیدا کردن مشتری در بازارهای داخلی کار ساده تری را در پیش داریم زیرا مشتریان کم و بیش با محصولات ما آشنایی دارند و ما نیز از نیازهای آنان آگاه هستیم و در نتیجه بازاریابی نیز به شکل ساده تری انجام می شود، ولی با بازاریابی در صادرات این کار به مراتب سخت تر می شود، زیرا فاصله مشتریان از ما زیادتر است و ما هیچ اطلاعاتی از نیازها و فرهنگ و زبان و … آن ها نداریم و این ها همه موانعی است بر سر راه بازاریابی صادرات.

اهمیت بازاریابی در صادرات

در جهان امروز نمی توان ادعا کرد که کشور ها به صورت کامل از یکدیگر جدا هستند، زیرا بسیاری از موارد اقتصادی و اجتماعی و زندگی کشورها ممکن است به کشورهای دیگر وابسته باشد و کشورها از طریق صادرات و مبادلاتی که انجام می دهند می توانند تولیدات خود را افزایش دهند و در نتیجۀ این افزایش سود بیشتری را نیز کسب کنند و برای بدست آوردن کالاهایی که خودشان نمی توانند تولید کنند به واردات روی می آورند.

موسساتی که در زمینه اقتصادی فعالیت می کنند زمانی که به بازارهای خارجی دسترسی پیدا می کنند طبیعتاً بیشتر پیشرفت می کنند و روز به روز به کیفیت محصولات خود اضافه می کنند و آنها را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.

نقشه بازاریابی در توسعه صادرات

اگر بخواهیم در بخش صادرات توسعه پیدا کنیم باید در این مبادلات خارجی از یک مزیت نسبی برخوردار باشیم. این مزیت نسبی باید هم از نظر تولید باشد و هم از نظر بازرگانی زیرا اگر از نظر بازرگانی ناکارآمد باشد، محصول مورد نظر در مواردی مثل بسته بندی، کنترل کیفیت و بدست آوردن اطلاعات در مورد تجارت جهانی با مشکل روبرو می شود.

در کشور ایران به دلیل عدم وجود یک سیستم منسجم بازاریابی و بازرگانی که به صورت کارا فعالیت می کند نتوانسته است به سرعت رشد کند؛ به صورتی که در بیشتر موردها با این که کالاها و محصولات ایران از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است اما به دلیل عدم وجود یک سیستم تبلیغاتی و بازاریابی نتوانسته است جایگاه خوبی را در بین بازارهای خارجی کسب کند.

RIAL 40,000 – خرید
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز